Waarom telefonische acquisitie uitbesteden?
Via telefonische acquisitie worden potentiële klanten gebeld voor interesse voor een product of dienst. Dit vergt tijd die je misschien liever aan andere zaken besteedt. Sales Plus neemt dit graag voor je waar. Wij zetten alleen ervaren medewerkers in zodat je zeker bent van kwalitatief goede gesprekken met jouw potentiële klant. Wij werken niet met een standaard script maar voeren inhoudelijke gesprekken, afgestemd op jouw bedrijf.
Klantervaringen van telefonische acquisitie uitbesteden
Onze opdrachtgevers zijn onze tevreden klanten, net zoals wij tevreden klanten voor jou verzamelen. Onze opdrachtgevers typeren ons als:
-resultaatgericht
-betrokken
-communicatief vaardig
-vasthoudend
-Klant centraal bij het telefonische acquisitie uitbesteden
Tijdens het verkoopproces is het van belang dat de klant centraal staat. Staat bij jou de klant centraal of jouw eigen product of dienst? Hoe benader je potentiële klanten? Graag kijken wij samen met jou hoe Sales Plus middels een gedegen plan jouw telefonische acquisitie op en top krijgt.
Telefonische acquisitie uitbesteden alsof we erbij horen
Sales Plus representeert jouw bedrijf zoals je dat wenst. Je kan inspringen in de gemaakte afspraken die wij maken en vastleggen in gespreksnotities waar je te allen tijde inzicht in hebt. Uiteraard stemmen wij samen met jou de belmomenten en het uurtarief af.