Neem contact met ons op

085 40 15 717

Stuur ons een e-mail!

Contactgegevens:

Bericht:

Uw bericht is succesvol ontvangen Close this notice.

Whitepaper aanvragen

Vul je gegevens in

Schrijf mij in voor de nieuwsbrief

Maak een keuze uit onze whitepapers

Aan tafel bij de prospect

Winstgevende acquisitie: 10 tips!

Whitepaper marketing

Zodra je het whitepaper hebt aangevraagd kom je op een overzichtspagina waar je de verschillende whitepapers direct kunt downloaden door op de link te klikken. Veel leesplezier!

Je aanvraag is succesvol verwerkt Close this notice.

Vul je gegevens in

Je aanvraag is succesvol verwerkt Close this notice.

Maak kennis met jouw sales team

De drijvende kracht achter Sales Plus zijn de hoogopgeleide, geïnteresseerde medewerkers die weten hoe ze jouw acquisitietraject succesvol kunnen maken. Volwaardige gesprekspartners met een verregaande betrokkenheid en inzet. Je krijgt tenslotte nooit een tweede kans om een eerste indruk te maken!

Nauw betrokken bij jouw project
Onze medewerkers zijn een verlengde van jouw eigen sales team: nauw betrokken bij jouw project. We gaan zorgvuldig om met prospects en zorgen voor commerciële ondersteuning gedurende het hele traject.

Ontmoet ons volledige team
Ben je benieuwd hoe wij jouw bedrijf aan meer omzet kunnen helpen? Neem dan vrijblijvend contact met ons op! Wil je het team eerst beter leren kennen? Bekijk dan hieronder ons volledige team.

LIEFDE VOOR HET VAK

Daniëlle

Liefde voor het vak new business
In 1990 ben ik mijn loopbaan begonnen op de marketingafdeling van een verzekeringsmaatschappij. Na vijf jaar heb ik een switch gemaakt naar de grafische sector. Als accountmanager en commercieel manager heb ik mijn verkooptalenten uitgebreid kunnen ontwikkelen. Alles kwam aan bod, van koude acquisitie tot het binnenhalen van de opdracht. Pionieren was het zeker, maar ik kreeg liefde voor het vak new business en passie voor koude acquisitie.

Sales Plus opgericht in 2004
Waarom heeft iedereen toch een hekel aan koude acquisitie? Ik vond het leuk en het ging me erg gemakkelijk af. Daarom heb ik in september 2004 Sales Plus opgericht. Samen met mijn team zorg ik voor kwalitatief goede afspraken voor onze opdrachtgevers. Wij zijn kanjers in het werven van nieuwe klanten!

HET PERFECTE GESPREK

Ferry

Het perfecte gesprek
In 2006 heb ik de overstap gemaakt van de sociale naar de commerciële sector, van maatschappelijke en juridische begeleiding van vluchtelingen naar de wereld van de koude acquisitie. Het was een drastische verandering, maar ik zag er een uitdaging in en ging ervoor. Het heeft niet lang geduurd voor ik werd gegrepen door de zoektocht naar ‘het perfecte gesprek’.

Teammanager
Al na een paar maanden voelde ik mij helemaal thuis in de commerciële omgeving. Zo ben ik vijf jaar teammanager geweest op verkoopgerichte projecten. Onderdeel daarvan was het trainen en coachen van collega’s aan de telefoon. Uitgeleerd raak je nooit, ook als coach niet. Een van mijn mooiste projecten was het omvormen van een inbound serviceafdeling in een sterk op klanten gericht advies- en verkoopkanaal. Mèt behoud van klantvriendelijkheid, gesprekskwaliteit, werkplezier van de klantadviseurs èn tevreden klanten.

BIJ SALES PLUS KAN IK MIJN HART OPHALEN

Chris

Bij Sales Plus kan ik mijn hart ophalen
Advies, productondersteuning, marketing, winkelinrichting, beurzen, sales: met alle facetten van de verkoop ben ik in aanraking geweest. Het meest voldoening haal ik uit het contact leggen met prospects. Bij Sales Plus kan ik dus mijn hart ophalen!

Op één lijn komen met de prospect
Door mijn ervaring in de buitendienst kan ik snel met de prospect op één lijn komen. Ik vind het belangrijk om samen met de klant een goed inhoudelijk gesprek te voeren. Daarvoor is de juiste voorbereiding van essentieel belang. Sales Plus biedt er alle ruimte en mogelijkheden toe. Als je in een gesprek de link kan maken met een mooi product of dienst, is de volgende, logische stap het maken van een afspraak.

ZEER INTERESSANT WERK

Barbara

Bedrijven waar je anders nooit over de vloer zou komen
Het werken voor Sales Plus vind ik zeer interessant om te doen. Je werkt voor bedrijven waar je anders nooit over de vloer zou komen of voor bedrijven waarvan je het product of de dienst dagelijks tegenkomt, maar waar je niet zo bij stilstaat. Het werk is afwisselend en veelzijdig.

Schakelen tussen projecten
Bij mijn vorige werkgevers had ik een uiteenlopend takenpakket. Zo was ik bij een opleidingsinstituut verantwoordelijk voor de logistieke organisatie van opleidingen. Ik moest veel schakelen tussen projecten en ondertussen was ik aanspreekpunt voor verschillende partijen. Deze diversiteit vind ik terug bij Sales Plus. Verder spreekt het serviceverlenende contact met mensen mij enorm aan.

TUSSEN DE REGELS DOOR

Johanna

Tussen de regels door
Voordat ik bij Daniëlle aan het werk ben gegaan, heb ik veel ervaring opgedaan op het gebied van verkoop. Zowel face-to-face als telefonisch. Tijdens mijn periode als telemarketing manager heb ik inzicht gekregen in het belang van het voeren van een goed gesprek. Daarbij is het cruciaal om te luisteren naar wat de persoon aan de andere kant van de lijn je vertelt en je tussen de regels door laat weten.

Nieuwsgierigheid komt goed van pas
Ik ben van nature erg nieuwsgierig wat in deze functie goed van pas komt. Mijn kracht ligt in mijn enthousiasme waarmee ik mensen te woord sta, mijn welgemeende interesse. Daardoor wordt elk gesprek weer anders, maar het matchen van vraag en aanbod staat altijd centraal. Is er geen match, ook niet op korte termijn, dan was het een leuk en informatief gesprek dat wellicht waardevolle marktinformatie heeft opgeleverd. Alle nuttige informatie en bevindingen worden geregistreerd voor de toekomst en spreken we aan bij een volgend contact.

IK DOE IETS GOED OF IK DOE HET NIET

Leon

Ik doe iets goed of ik doe het niet
Ik kan twee dingen erg goed: koken en verkopen! Ik heb mijn hele leven in de horeca gezeten, tot een jaar of acht geleden. Ik was chef-kok bij een restaurant met Michelin-ster, maar als je echt goed wilt koken, dan is dat je leven. Koken op halve kracht, dat gaat gewoon niet. Met als gevolg dat je verder weinig aan je leven hebt. En aangezien ik iets óf goed wil doen óf niet, heb ik besloten me uit die wereld terug te trekken.

Als de klik er niet is, verkoop je niets
Ik ben toen op een heel toevallige manier in de verkoop terechtgekomen. Al snel bleek dat ik er goed in ben. In de verkoop gaat het niet alleen om het product dat je verkoopt, maar ook om de manier waarop je dat doet. De manier waarop je het gesprek aangaat met de (potentiële) klant is erg belangrijk. Je moet de klik kunnen maken. Als die klik er niet is, verkoop je ook niks.

DE UITDAGING IN HET WERK IS ESSENTIEEL

Ronald

De uitdaging in het werk is essentieel
Na 12 jaar belastingambtenaar te zijn geweest, vond ik het welletjes. De uitdaging in het werk was niet aanwezig. In 1997 ben ik daarom begonnen in de commerciële wereld. Eerst in de pensioenwereld, maar al snel als algemeen financieel adviseur en commercieel trainer mijn weg gevonden. Nadat ik voor diverse grote opdrachtgevers gewerkt had, ben ik in 2001 als zelfstandige verder gegaan. Naast mijn financiële werk heb ik gedurende een periode van 4 jaar een eigen telemarketingbureau gehad.

Informeel en toch professioneel
Bij Sales Plus heb ik collega’s die, net als ik, op een informele wijze heel professioneel werken. Met elkaars ervaring en kennis kunnen we een hoogstaand product leveren. Door de verscheidenheid aan opdrachtgevers heeft iedereen zijn verantwoordelijkheid voor diverse opdrachtgevers. Pas als de klant tevreden is, zijn wij het ook.

WERKEN VOOR EEN TELEMARKETINGBUREAU

Julia

Werken voor een Telemarketingbureau
Na het afronden van mijn HBO studie Medische Microbiologie en Immunologie ben ik tot 1993 werkzaam geweest als research medewerker bij TNO in Rijswijk. In 2000 heb ik de switch gemaakt naar de Telemarketing. Door trainingen te volgen bij enkele gerenommeerde organisaties heb ik mezelf kunnen specialiseren op het gebied van ICT.

Aan de slag als freelancer
In 2006 ben ik als freelancer aan de slag gegaan. Een leerzame periode, waarin ik veelal voor grote IT-partners aan het werk mocht. Als freelancer kon ik meer de focus leggen op kwaliteit, in plaats van kwantiteit.

Op zoek naar de juiste match
Acquisitie vind ik heerlijk om te doen. Ik ben oprecht geïnteresseerd in andere bedrijven. Geen actieve verkooppraat, maar échte gesprekken voeren om samen verder te komen. Ik streef naar afspraken waar een juiste match uit voortkomt, daar doen we het immers voor!

EÉN KANS VOOR EEN GOEDE INDRUK

Ed

Eén kans voor een goede indruk
Vanaf begin jaren 90 werkte ik voor diverse grote staalleveranciers in de verkoop buitendienst. Er werd van mij verwacht dat ik nieuwe klanten aanbracht. Vaak hingen er bordjes bij bedrijven met de tekst: “Vertegenwoordigers uitsluitend op afspraak”. Ik kreeg dus automatisch te maken met telefonische acquisitie. Je krijgt maar één kans om een goede indruk te maken, dus het was erg belangrijk om op een goede manier aan de telefoon over te komen.

Ik zat aan de andere kant van de telefoon
Later heb ik gewerkt als hoofd inkoop in de automotive sector en zat ik dus aan de andere kant van de telefoon. Regelmatig luisterde ik met kromme tenen naar al dat gestuntel aan de andere kant. Vaak had ik medelijden met die vertegenwoordigers, waren ze maar bekend met de methodes van Sales Plus. Dan hadden ze namelijk een goede kans gehad om in gesprek te komen, zonder meteen afgepoeierd te worden. Er zou in ieder geval een prettig gesprek ontstaan op gelijkwaardig niveau en met respect.

MIJN ROEPING GEVONDEN

Brenda

Mijn roeping gevonden
Sinds 2009 ben ik werkzaam als sales consulent. Na mijn opleiding aan de hoge vakschool voor toerisme ben ik lange tijd werkzaam geweest in de zakenreiswereld. Vanuit het toerisme heb ik een overstap naar de ICT gemaakt. Als projectleider heb ik meerdere projecten ICT gedaan waaronder een lange tijd binnen Defensie.Toen ik in 2009 in aanraking kwam met de telemarketing had ik eindelijk mijn roeping gevonden. In de afgelopen jaren heb ik veel uitlopende ervaringen opgedaan. Mijn specialisaties liggen naast de acquisitie ook op het gebied van trainen en coachen.

Levendige gesprekken is een must
De afgelopen 9 jaar heb ik in Zuid-Spanje gewoond en gewerkt en kan ook wel zeggen dat daar mijn passie ligt. Niet alleen voor de zon, de zee of het heerlijke eten. Het sociale leven daar is totaal anders dan in Nederland. De mensen leven meer buiten op straat waardoor er vaak leuke en levendige gesprekken ontstaan wat natuurlijk een must is voor een sales consulent. In Spanje heb ik onder andere een vestiging voor een Nederlands Callcenter opgezet. Hierbij was ik verantwoordelijk voor het opleiden en trainen van de de medewerkers. Daarnaast was ik Supervisor en coach op verschillende projecten.

Acquireren is een mooie uitdaging

Manuela

“Voor mij is acquireren iedere dag weer een mooie uitdaging. Ik ben in Duitsland geboren maar woon in Nederland en heb als Sales en Marketing Manager op de Duitse markt gewerkt. Die Duitse achtergrond geeft mij een groot voordeel als ik voor opdrachtgevers in Duitsland bel. Voor het resultaat is het voor mij heel fijn dat ik weet wie ik bel en dat ik mijn gesprekspartner weet in te schatten.

Sales Plus pakt de Duitse markt professioneel aan
Door mijn kennis van de cultuur weet ik wat ik kan verwachten en kan ik hier gemakkelijk en flexibel op in springen. Als Duitse is het voor mij gelukkig vanzelfsprekend iedere gesprekspartner altijd met Sie aan te spreken, hoffelijkheid is zeer belangrijk!
Het werken voor Sales Plus levert mij grote voordelen op. Ik werk vanuit huis en kan mijn werktijden flexibel indelen. Voor mij is het belangrijk dat ik me goed voel als ik bel, dat ik goed gemutst de prospect te woord kan staan. Dus als ik me een keer een dag niet optimaal voel, dan verschuif ik mijn uren zodat ik echt op piekdagen werk. In plaats van tijd te verliezen door in de file te staan, maak ik een cappuccino en ga aan het werk! Daarnaast werk je met een prettig team dat mij goed helpt. Sales Plus is een betrouwbare partner, gemaakte afspraken worden altijd nageleefd.”

Betrokkenheid bij jouw project

Graag stel ik je ons Duitse team voor

Onze Duitse collega’s staan voor je klaar om jouw product en/of dienst succesvol op de Duitse markt te introduceren. Zij doen dit met net zo veel passie, zoals je ook van ons gewend bent op de Nederlandse markt. Zij zijn nauw betrokken bij jouw project, gaan zorgvuldig om met prospects en zorgen voor commerciële ondersteuning gedurende het hele traject.

Grote verschillen tussen de Nederlandse en Duitse zakencultuur
Sinds enkele jaren werken wij met medewerkers die woonachtig zijn in Duitsland en de Duitse taal op professioneel niveau beheersen. Zij zijn door ervaring en achtergrond goed bekend met de lokale (zaken)cultuur. Door hen in te zetten voor jouw Duitse acquisitieproject heb je direct een voorsprong.