Neem contact met ons op

085 40 15 717

Stuur ons een e-mail!

Contactgegevens:

Bericht:

Uw bericht is succesvol ontvangen Close this notice.

Whitepaper aanvragen

Vul je gegevens in

Schrijf mij in voor de nieuwsbrief

Maak een keuze uit onze whitepapers

Aan tafel bij de prospect

Winstgevende acquisitie: 10 tips!

Whitepaper marketing

Zodra je het whitepaper hebt aangevraagd kom je op een overzichtspagina waar je de verschillende whitepapers direct kunt downloaden door op de link te klikken. Veel leesplezier!

Je aanvraag is succesvol verwerkt Close this notice.

Vul je gegevens in

Je aanvraag is succesvol verwerkt Close this notice.

Wij doen er niet aan mee

No Cure No Pay

No Cure No Pay… Het klinkt zo aantrekkelijk en ‘budgettair veilig’, je weet vooraf waar je aan toe bent, je betaalt alleen voor een afspraak. Maar als je vervolgens niets hebt aan die afspraken, ben je alsnog duur uit.

Waarom wij NIET op No Cure No Pay basis werken
Een callcenter dat werkt op No Cure No Pay basis en waar je een vooraf afgesproken bedrag betaalt per afspraak, zal er alles aan doen om zoveel mogelijk afspraken voor je te maken. Of dat nu rechtsom of linksom gebeurt, maakt hen niet uit. Of je iets hebt aan die afspraken, of ze voldoen aan jouw kwalificaties, is voor hen niet van belang en discussiëren over de kwaliteit is niet aan de orde. Koffiedrinken kan je thuis ook. En aan afspraken die er ‘doorgedrukt’ worden door hard selling heb je ook niks.

Andere nadelen aan NCNP

1) Je loopt geen enkel risico! Of toch wel? De telemarketeer is jouw telefonische visitekaartje. Wil je vertegenwoordigd worden door een ongeïnteresseerde medewerker (student) die klakkeloos een script opleest zonder kennis van zaken?

2) Vertrouwen is van groot belang in zakenrelaties. Een snel telefoontje om te zien of er een afspraak gemaakt kan worden, is geen basis voor vertrouwen.

3) Je krijgt geen inzage in de resultaten van de campagne. Je krijgt geen toegang tot nuttige marktinformatie. Je betaalt immers alleen voor een afspraak.

4) Zodra een prospect aangeeft geen interesse te hebben, wordt het gesprek afgesloten. Geen interesse kost geld. Er is geen sprake van het opbouwen van relaties. Wat als de prospect over een half jaar wèl behoefte heeft aan jouw dienst of product?

Kwalitatieve afspraken en langdurige relaties

Telemarketing is een beproefd middel om jouw klantenbestand uit te breiden en meer nieuwe klanten te werven. Het opbouwen van goede langdurige relaties is belangrijk in de huidige economische situatie. Je wilt een goede indruk maken op de prospect en tot kwalitatieve afspraken komen.

Een zakelijke relatie kan zich niet positief ontplooien zonder vertrouwen als basis. De vertrouwensband moet al aan de telefoon worden ontwikkeld. Als er aan de telefoon weerstand wordt gevormd, is het voor jou heel lastig dat nog om te zetten. Met een goed eerste telefonisch contact, heeft u de halve strijd al gewonnen en neem je een voorsprong in het opbouwen van de zakelijke vertrouwensband.

Sales Plus werkt op basis van een uurtarief

Wij maken afspraken voor je die gebaseerd zijn op duidelijk aanwezige interesse. Wij hebben medewerkers die op niveau een dialoog aangaan met de gesprekspartner en een basis van vertrouwen leggen voor een gezonde zakenrelatie. Onze gesprekken leveren waardevolle marktinformatie op en ook toekomstige behoeften worden achterhaald. De werkwijze van Sales Plus levert je op alle fronten een win-winsituatie op. En daarom hanteren wij een uurtarief!