Neem contact met ons op

085 40 15 717

Stuur ons een e-mail!

Contactgegevens:

Bericht:

Uw bericht is succesvol ontvangen Close this notice.

Whitepaper aanvragen

Vul je gegevens in

Schrijf mij in voor de nieuwsbrief

Maak een keuze uit onze whitepapers

Aan tafel bij de prospect

Winstgevende acquisitie: 10 tips!

Whitepaper marketing

Zodra je het whitepaper hebt aangevraagd kom je op een overzichtspagina waar je de verschillende whitepapers direct kunt downloaden door op de link te klikken. Veel leesplezier!

Je aanvraag is succesvol verwerkt Close this notice.

Vul je gegevens in

Je aanvraag is succesvol verwerkt Close this notice.

Techniek

Merrem & la Porte

“Sales Plus bijt voor ons door de ‘zure appel’ van koude acquisitie heen. Telefonische, koude acquisitie stond helemaal niet op mijn agenda. Tot ik een pakketje kreeg van Sales Plus. Daar zaten 6 zure appels in, met de boodschap dat Sales Plus voor ons door de zure appel van koude acquisitie kon doorbijten. Die actie en boodschap trok mijn aandacht zó, dat we besloten, na kennismaking en verdere besprekingen, om een telefonisch acquisitietraject te starten. Sales Plus heeft goed ‘doorgepakt’, invulling gegeven aan de signalen die we afgaven en spijkers met koppen geslagen."

Merrem & la Porte

Marktaandeel onderzoeken en uitbreiden

"Ons product is zeer specifiek: hi-tech metals. Dus ook onze markt en doelgroep is zeer specifiek. We hebben altijd het idee gehad dat we een redelijk marktaandeel hadden in Nederland. Deze campagne hebben we ingezet om te bekijken of dat beeld klopt en om in contact te komen met nieuwe klanten in het marktaandeel waar we nog niet bekend waren.
Om de proef op de som te nemen, is Sales Plus begonnen met een traject van honderd uur. De resultaten waren zeer bemoedigend. Daarom hebben we er nog eens honderd uur aan vastgeplakt."

Marktaandeel vergroot

"Door deze campagne zijn ook contacten gelegd met bedrijven waar wij nog niet in beeld waren. Dat zijn dus potentiële nieuwe klanten voor ons. Ook daarmee moeten we het contact onderhouden. Het is niet ongebruikelijk dat een klant slechts een of twee keer per jaar bestelt.

Je moet geduld hebben, contact houden en de relatie opbouwen. Als er dan een order is, sta je als leverancier vooraan."

Contacten beter onderhouden

"Het beeld van ons marktaandeel klopte aardig, bleek uit het telemarketingtraject. Daar hebben we een duidelijke bevestiging van gekregen. Wel hebben we bij een groot aantal bedrijven de contacten weer eens aangehaald en dat kon zeker geen kwaad. Door de aard van ons product kan er soms lange tijd tussen orders zitten. Het gevaar is dat bedrijven dan, tegen de tijd dat ze weer een order hebben, opnieuw gaan kijken naar leveranciers. We hebben nu gemerkt dat het erg belangrijk is de contacten warm te houden en van tijd tot tijd contact op te nemen. Dan weet je zeker dat wij in beeld komen op het moment dat het bedrijf iets nodig heeft."

Communicatie prima in orde

"De samenwerking en contacten met Sales Plus verliepen prima. De database waar zij mee werken is zeer gebruikersvriendelijk. Je kunt er gemakkelijk alle acties en resultaten in volgen. De communicatie is prima voor elkaar bij Sales Plus.

Wij zijn zeer tevreden over de dienstverlening, het verloop van het traject en de opbrengst. Ik sluit zeker niet uit dat we periodiek gebruik zullen blijven maken van de diensten van Sales Plus om ons marktaandeel te onderhouden. Ik zou daarin nooit de behoefte hebben te kijken naar een andere partij die door onze ‘zure appels’ heen kan bijten. Waarom zou je, als je ergens zo tevreden over bent?"

Zorgeloos aan tafel

Onze aanpak is succesvol en feitelijk meetbaar. Wij maken kwalitatieve afspraken die opdrachten opleveren, waardoor jouw omzet stijgt. Ons team staat graag voor je klaar om vragen te beantwoorden. Bel vrijblijvend!