Neem contact met ons op

085 40 15 717

Stuur ons een e-mail!

Contactgegevens:

Bericht:

Uw bericht is succesvol ontvangen Close this notice.

Whitepaper aanvragen

Vul je gegevens in

Schrijf mij in voor de nieuwsbrief

Maak een keuze uit onze whitepapers

Aan tafel bij de prospect

Winstgevende acquisitie: 10 tips!

Whitepaper marketing

Zodra je het whitepaper hebt aangevraagd kom je op een overzichtspagina waar je de verschillende whitepapers direct kunt downloaden door op de link te klikken. Veel leesplezier!

Je aanvraag is succesvol verwerkt Close this notice.

Vul je gegevens in

Je aanvraag is succesvol verwerkt Close this notice.

IROKO

Een pure tijdskwestie was het dat Ina Stienstra en Pieter van Dongen, van IROKO, deed beslissen om de koude acquisitie uit te besteden.

Ina: ‘De echte koude acquisitie, waar je nog helemaal niemand hebt gesproken, kost zeeën van tijd. Voor je de betreffende persoon te pakken krijgt, heb je zo al vier, vijf keer gebeld! Je moet heel vasthoudend zijn. Ik ben daar veel te ongeduldig voor, ik had het al lang opgegeven!

Ons rendement was gewoon te laag toen we de koude acquisitie nog zelf deden. Maar ik aarzelde erg om het uit te besteden. Wij zijn een kennisbedrijf, wat we doen is geen simpel onderwerp en we werken in een hele kleine markt, waar veel van mond tot mond gaat. Ik was erg bang om onze goede reputatie in gevaar te brengen door mensen in te zetten die niet voldoende kennis en achtergrond hadden.

Bekijk de website van Iriko

Geen tel spijt

‘Pieter las een artikel in een management blad over Sales Plus en stelde voor eens met hen te gaan praten. Ik wilde echter nog steeds niet, was erg afhoudend. Aan de andere kant wist ik ook dat er wel iets moest gebeuren als we verder wilden met ons bedrijf. We hebben toen een proefperiode afgesproken. Drie maanden om het uit te proberen.
Het begon al gelijk goed: met de voorbereiding. We hebben workshops gegeven om de medewerkers van alle benodigde informatie en achtergrond te voorzien. Daarna hebben we de eerste gesprekken met argus ogen (oren) gevolgd. De gesprekken werden opgenomen zodat wij ze konden terugluisteren en horen wat er precies gezegd werd, of de juiste informatie werd gegeven en hoe de gesprekken verliepen. We waren er direct zeer tevreden over en mijn aanvankelijke aarzeling bleek volledig onterecht, ik heb geen tel spijt gehad dat we de koude acquisitie hebben uitbesteedt aan Sales Plus’.

Betrokken

‘De eerste afspraken werden al rap gemaakt en toen was mijn scepsis helemaal verdwenen. Het handige is ook dat de afspraken direct in onze agenda gepland worden en de bevestiging wordt ook direct verstuurd. Dat is allemaal heel praktisch ingericht.
Het contact dat we hebben met Sales Plus is heel direct en plezierig. Als ze een vraag hebben, of ergens tegenaan lopen, nemen ze zelf contact op met ons. Maar ook wanneer ze iets belangrijks of nieuws oppikken, een signaal, dan laten ze ons dat direct weten. Er verandert veel in onze markt en werkveld. De informatie uit de gesprekken is dan ook zeer waardevol. Het grappige is dat de Sales Plus medewerker zich heel sterk identificeren met ons. Ze vragen dan iets in de trant van “kunnen wij dat ook?” Dat geeft een mooi beeld van de betrokkenheid’!

Meedenken

‘Om ervoor te zorgen dat iedereen up te date is met informatie en veranderingen informeren we de medewerkers van Sales Plus regelmatig. Soms schriftelijk, maar we komen ook een paar keer per jaar bij elkaar om het directe contact te waarborgen. Het is ook vaak genoeg Sales Plus die voorstelt weer even bij elkaar te komen. Door de waan van de dag wil het er anders wel eens bij in schieten. Sales Plus is een partij die je er steeds bij blijft betrekken, actief met je meedenkt en voortdurend zoekt naar nieuwe mogelijkheden’.

Grote opdrachten

‘Het uitbesteden van de koude acquisitie heeft voor ons bedrijf veel betekend. Niet iedere afspraak leidt tot een opdracht, maar we hebben er aan de andere kant ook een aantal hele grote opdrachten aan overgehouden. De andere middelen die we inzetten voor onze marketing, onze website en de Nieuwsbrief, helpen met name voor de naamsbekendheid. Maar ik kan wel zeggen dat de meeste afspraken die leiden tot een opdracht, komen van de kant van Sales Plus. We piekeren er dan ook niet over om te stoppen met Sales Plus!’

Wil je ook zorgeloos aan tafel?

Onze aanpak is succesvol en feitelijk meetbaar. Wij maken kwalitatieve afspraken die opdrachten opleveren, waardoor jouw omzet stijgt Ons team staat graag voor je klaar om vragen te beantwoorden. Bel vrijblijvend!