Inbound communicatietraining: klanten te woord staan, service verlenen en informatie geven. Het lijken simpele callcenter taken, maar wil een organisatie of bedrijf uitstijgen boven de rest en ècht uitstekende dienstverlening bieden, dan is alleen goede kennis van de producten of diensten niet voldoende. Veel staat of valt met de houding, inzichten en gesprekstechnieken van de medewerkers.
Communicatie- en gesprekstechniektrainingen
Er zijn genoeg standaard communicatie- en gesprekstechniektrainingen, maar wat bij de ene medewerker goed werkt, kan bot vangen op de ander. Onze inbound communicatietraining legt een theoretische basis, creëert betrokkenheid èn kijkt naar de talenten en krachten van de medewerker. Ook helpt de training bij het ontwikkelen en op de goede manier inzetten van deze talenten.
Het trainingstraject bestaat uit verschillende fases en wordt gebaseerd op het evalueren van gesprekken. De evaluaties worden opgesteld in tekst, maar ook aan de hand van een cijferoverzicht. Daardoor worden het traject, de groei en de ontwikkeling zeer inzichtelijk en meetbaar. In persoonlijke gesprekken worden de evaluaties besproken en worden leerpunten vastgesteld voor de komende periode.
Trainingsbudget
Wil je jouw trainingsbudget besteden aan een training die jouw medewerkers helpt bij het verder ontwikkelen van hun eigen talenten en niet alleen een standaard verhaal en aanpak behelst?