Ben je op zoek naar een callcenter van wie de medewerkers zich echt vertegenwoordigen en profileren als medewerkers van jouw eigen bedrijf? Neem dan eens contact op met Sales Plus, zodat we kunnen kijken wat we voor jouw bedrijf kunnen betekenen.
Waarom een callcenter inschakelen?
Waarom zou ik met mijn bedrijf een callcenter inschakelen om nieuwe klanten te werven? Dat is een vraag die veel bedrijven aan zichzelf zullen stellen als ze bijvoorbeeld merken dat hun klantenbestand begint uit te dunnen. Telefonische acquisitie is een goede en effectieve manier om nieuwe klanten te werven, het is echter niet makkelijk. Dit is in veel gevallen ook de reden dat sommige bedrijven het links laten liggen en dat is een gemiste kans. Bij Sales Plus zijn we ervan bewust dat geen enkel bedrijf alles goed kan doen, dus zeggen wij: leg de focus op waar jij goed in bent en besteed de rest uit.
De kracht van Sales Plus zit hem in het feit dat al onze medewerkers allemaal ruime, commerciële ervaring hebben en ook zeer gerichte verkooptrainingen krijgen. Op deze manier zorgen we ervoor dat we altijd op één lijn zitten met jouw klanten, zodat we alle kwalitatieve leads eruit kunnen pikken. Het is eigenlijk heel simpel: dit callcenter zorgt voor afspraken in jouw agenda. Onze aanpak is succesvol en dit is ook feitelijk meetbaar.
Focus op jouw eigen core business
Geen enkel bedrijf is overal goed in, dus waarom zou je de moeite nemen? Bij Sales Plus vinden we: focus je op hetgeen waar je echt goed in bent en besteed de rest uit. Waarom zelf tijden aan de telefoon hangen als je ook een callcenter kunt inhuren om dit proces veel effectiever aan te pakken?