Neem contact met ons op

085 40 15 717

Stuur ons een e-mail!

Contactgegevens:

Bericht:

Uw bericht is succesvol ontvangen Close this notice.

Whitepaper aanvragen

Vul je gegevens in

Schrijf mij in voor de nieuwsbrief

Maak een keuze uit onze whitepapers

Aan tafel bij de prospect

Winstgevende acquisitie: 10 tips!

Whitepaper marketing

Zodra je het whitepaper hebt aangevraagd kom je op een overzichtspagina waar je de verschillende whitepapers direct kunt downloaden door op de link te klikken. Veel leesplezier!

Je aanvraag is succesvol verwerkt Close this notice.

Vul je gegevens in

Je aanvraag is succesvol verwerkt Close this notice.
1 jaar ago · by · Reacties uitgeschakeld voor Waarom schrijf je een whitepaper?

Waarom schrijf je een whitepaper?

Een whitepaper schrijf je om meerdere redenen. Het delen van kennis, laten zien dat jij dé expert bent binnen jouw branche, en het verzamelen van waardevolle leads. Het levert nieuwe klanten op. Door het schrijven van een krachtig whitepaper laat je de potentiele klant zien dat jij hét bedrijf bent om mee in zee te gaan. Jij hebt de expertise in huis en jij kan de klant verder helpen met de vraagstelling/het probleem.

Kennis delen

Het schrijven en delen van een whitepaper is een slimme manier om jezelf op een neutrale, doch deskundige wijze te laten gelden. In een whitepaper schrijf je niet hoe geniaal jouw bedrijf wel niet is, maar deel je op een neutrale manier de kennis die je in huis hebt. Je bouwt op deze manier eveneens aan je imago en merkbeleving. Je helpt je doelgroep en laat zien waar je kan helpen.

Het zijn van de expert

Een goed geschreven whitepaper met inhoudelijke informatie straalt een bepaalde autoriteit uit. Als je twijfelt over een onderwerp, zou je er niet over schrijven. Je weet dus waar je het over hebt en durft het te delen met jouw doelgroep.

Waardevolle leads genereren

Uiteindelijk gaat het erom dat je waardevolle leads genereert. Hoe beter jouw whitepaper geschreven is, des te meer leads het oplevert. Je moet echter niet denken dat de leads vanzelf komen als het whitepaper klaar is. Van belang is waar, hoe en via welke kanalen je het whitepaper deelt. Een groter bereik, op het juiste moment, bij je potentiele doelgroep levert uiteindelijk meer waardevolle leads op.

Behoefte aan meer informatie over het schrijven en opvolgen van whitepapers? Neem gerust contact met ons op voor meer informatie.

Bedrijfsgegevens

Sales Plus BV

Stationsplein 45 | Unit A4.002
3013 AK Rotterdam
KVK: 30185547

Contactgegevens

E-mail address:
sales@salesplus.nl

085-4015717