Neem contact met ons op

085 40 15 717

Stuur ons een e-mail!

Contactgegevens:

Bericht:

Uw bericht is succesvol ontvangen Close this notice.

Whitepaper aanvragen

Vul je gegevens in

Schrijf mij in voor de nieuwsbrief

Maak een keuze uit onze whitepapers

Aan tafel bij de prospect

Winstgevende acquisitie: 10 tips!

Whitepaper marketing

Zodra je het whitepaper hebt aangevraagd kom je op een overzichtspagina waar je de verschillende whitepapers direct kunt downloaden door op de link te klikken. Veel leesplezier!

Je aanvraag is succesvol verwerkt Close this notice.

Vul je gegevens in

Je aanvraag is succesvol verwerkt Close this notice.
1 maand ago · by · Reacties uitgeschakeld voor Vergeet vooral je oude zaaiwerk niet

Vergeet vooral je oude zaaiwerk niet

Je weet hoeveel inspanning het kost om nieuwe (droom) klanten te werven. Maar hoeveel energie heb je al gestoken in de prospect die tot nu toe nog net geen klant is geworden. Vergeet vooral je oude inspanningen niet, je had veel tijd gestoken in dit zaaiwerk. Gooi het niet zomaar aan de kant.

Het zaaiwerk van langer geleden

Vergeet vooral niet al het zaaiwerk wat je al eerder hebt gedaan. Heb je alle offertes een aantal keer nagebeld? Heb je gevraagd waarom er niet voor jou gekozen is, of waarom juist wel? Kortom: vergeet niet wat je in eerder gedaan hebt en waar nog kansen liggen. Het zaaiwerk kan nog steeds omzet opleveren.

Om resultaat te boeken geven we je graag wat bruikbare handvatten vanuit onze eerdere blogs. Hoe je oud zaaiwerk weer succesvol krijgt:

 

Nieuwe droomklanten binnenhalen

Zoals gezegd: de economie draait op volle toeren. Een perfect moment om te profiteren. Tijd om nieuwe markten aan te boren. Om de lijnen uit te zetten en de stip op de horizon te plaatsen. Het water staat je niet aan de lippen. Het mag dus best even duren, voordat je die nieuwe droomklanten binnenhaalt.

Klanten binnenhalen is niet even snel wat nummers bellen. Het kost doorzettingsvermogen en structuur. Soms gaan er maanden overheen. Maar hoe zou je je voelen? Als het dan eindelijk gelukt is. De offerte is akkoord en je mag aan de slag. Wellicht groeit de opdracht uit tot een waardevolle samenwerking en levert het weer extra kansen in nieuwe markten.


Referenties

Neem van mij aan dat B2B telemarketing wél werkt. Of beter nog: neem het van onze opdrachtgevers aan. Ook zij hebben vooraf getwijfeld, het regelmatig uitgesteld en zelf geprobeerd. Maar zoals in onze referenties is te lezen hebben ze geen spijt gehad de acquisitie uit te besteden.

Wij helpen je graag bij het aanboren van nieuwe markten en binnenhalen van nieuwe klanten. Wacht niet te lang. Anders gaat de concurrentie al met die droomklant aan de haal.

Blijf de concurrentie een stap voor. Neem contact met ons op voor een afspraak!

Bedrijfsgegevens

Sales Plus BV

Stationsplein 45 | Unit A4.002
3013 AK Rotterdam
KVK: 30185547

Contactgegevens

E-mail address:
sales@salesplus.nl

085-4015717