
Tip: Uw medewerker is uw telefonisch visitekaartje!
U heeft aandacht besteed aan uw website, de entree van uw pand ziet er verzorgd uit en zelf komt u ook zakelijk voor de dag. U wilt dan niet dat uw prospects worden gebeld door een scriptlezende medewerker die niet betrokken is.
Zorg ervoor dat de medewerker die voor u de telefonische contacten legt niet alleen maar de afsprakenplanner is. Hij is uw visitekaartje! Hij is een verlengstuk van de kwaliteit die u wilt uitstralen met uw bedrijf en op uw website. Het is belangrijk dat de telemarketeer kennis heeft van uw product of dienst heeft, weet wat u wilt overbrengen en op de juiste punten inspringt bij de reactie van de prospect. Zo kan hij op gelijk niveau de dialoog aangaan met zijn gesprekspartner. Ook het goed houden aan afspraken zoals terugbelmomenten helpt bij een betrouwbare indruk.
Wilt u weten hoe Sales Plus u kan helpen?
Meer weten, neem dan vrijblijvend contact met ons op!