Neem contact met ons op

085 40 15 717

Stuur ons een e-mail!

Contactgegevens:

Bericht:

Uw bericht is succesvol ontvangen Close this notice.

Whitepaper aanvragen

Vul je gegevens in

Schrijf mij in voor de nieuwsbrief

Maak een keuze uit onze whitepapers

Aan tafel bij de prospect

Winstgevende acquisitie: 10 tips!

Whitepaper marketing

Zodra je het whitepaper hebt aangevraagd kom je op een overzichtspagina waar je de verschillende whitepapers direct kunt downloaden door op de link te klikken. Veel leesplezier!

Je aanvraag is succesvol verwerkt Close this notice.

Vul je gegevens in

Je aanvraag is succesvol verwerkt Close this notice.
3 jaar ago · by · Reacties uitgeschakeld voor Tip: het managen van verwachtingen

Tip: het managen van verwachtingen

Het niet nakomen van afspraken, slechte kwaliteit en onvoorbereid zijn, zijn redenen waarom klanten ontevreden kunnen zijn. Hoe ontstaat dat? U heeft verkeerde verwachtingen gecreëerd.

Hoe managet u deze verwachtingen? Dat begint bij het nakomen van uw afspraken, informeren bij wijzigingen en uw eigen verwachtingen kenbaar maken. Wanneer voor beide partijen duidelijk is hoe de ander te werk gaat dan komen de verwachtingen op één lijn. Leg wederzijdse afspraken zwart op wit vast. Probeer om structureel boven de verwachting te presteren, zodat uw klant aangenaam verrast blijft en redenen heeft om bij u te blijven.

Meer salestips?

Meer weten, neem dan vrijblijvend contact met ons op!

Bedrijfsgegevens

Sales Plus BV

Stationsplein 45 | Unit A4.002
3013 AK Rotterdam
KVK: 30185547

Contactgegevens

E-mail address:
sales@salesplus.nl

085-4015717