Neem contact met ons op

085 40 15 717

Stuur ons een e-mail!

Contactgegevens:

Bericht:

Uw bericht is succesvol ontvangen Close this notice.

Whitepaper aanvragen

Vul je gegevens in

Schrijf mij in voor de nieuwsbrief

Maak een keuze uit onze whitepapers

Aan tafel bij de prospect

Winstgevende acquisitie: 10 tips!

Whitepaper marketing

Zodra je het whitepaper hebt aangevraagd kom je op een overzichtspagina waar je de verschillende whitepapers direct kunt downloaden door op de link te klikken. Veel leesplezier!

Je aanvraag is succesvol verwerkt Close this notice.

Vul je gegevens in

Je aanvraag is succesvol verwerkt Close this notice.
2 jaar ago · by · Reacties uitgeschakeld voor Najaarsspurt nieuwe klanten werven

Najaarsspurt nieuwe klanten werven

Deze zomer het hardlopen opgepakt? Is het er eindelijk van gekomen? Had u het zo lang voor u uitgeschoven en uitgesteld. Het was te koud, last van uw knie, nog zoveel andere dingen te doen. Excuses genoeg. Hardlopen. Het is soms net sales!

Toch besloot u dat het zo niet langer kon. Hup die sportkleding aan en rennen. Het duurde even voor u lekker in het ritme was. Nu komt u iedere keer een stukje verder en voelt u zich iedere dag een stuk beter. Die positieve vicieuze cirkel doet zijn werk. En de laatste paar honderd meter zet u nog even extra aan voor een spurt. Het is nu een kwestie van volhouden en doorzetten. Ook straks in het natte najaar en de koude winter, als de omstandigheden het u moeilijker maken. Maar u heb de smaak nu te pakken en plukt er al de eerste vruchten van.

Koude acquisitie uitstellen

Zoals u opzag tegen het (opnieuw) beginnen met hardlopen, schuiven veel ondernemers het starten met koude acquisitie voor zich uit. Meer dan eens komt van uitstel, afstel en dat is zonde. Koude acquisitie is nog steeds een van de meest effectieve manieren om nieuwe klanten te werven. Het is een uitstekende manier om heel gericht met uw doelgroep in contact te komen. U achterhaalt waardevolle informatie over de situatie bij het bedrijf en mogelijke problemen of behoeften die u kunt oplossen met uw producten of diensten.

Begintips

Het vergt ten eerste flink wat doorzettingsvermogen om niet na de eerste (paar) negatieve reacties op te geven. Uiteindelijk gaat uw koude acquisitie lopen en gaat het steeds gemakkelijker. Gebruik een goed systeem om alle data in bij te houden. Zorg ervoor dat u automatisch wordt herinnert aan terugbelafspraken die u heeft gemaakt met contactpersonen. Dat geeft u iedere dag een beginnetje en een herinnering! Blok wekelijks in uw agenda vaste momenten om u te concentreren op de acquisitie. Anders komt het ongetwijfeld weer op de vrijdagmiddag uit.

Format

Werk, in het begin, met een telemarketingformat (dat is niet hetzelfde als een script!). Zet een opening en een aantal vragen op papier die u wilt stellen aan de persoon die u spreekt. Oefen de introductie hardop, meerdere keren. Het moet natuurlijk klinken en bij u passen. Het is natuurlijk níet de bedoeling dat u dit gaat oplezen. Het is een handvat, een leidraad en houvast om u kracht en vertrouwen te geven!

Termijn

Realiseer u dat telemarketing iets is voor de lange adem. Het is helaas helemaal niet zo vreemd wanneer u de eerste twee weken niet direct al afspraken maakt. U moet eerst het contact op- en uitbouwen. Daar gaan meerdere contactmomenten overheen met gesprekspartners en organisaties. Desalniettemin, of juist daarom, is het goed om nú een spurt te nemen in het werven van nieuwe klanten om met een volle agenda het najaar en de winter in te gaan.

Sales Plus geeft uw koude acquisitie een boost!

Wij helpen u graag om uw telefonische acquisitie op stoom en op peil te brengen!

Meer weten, neem dan vrijblijvend contact met ons op!

Bedrijfsgegevens

Sales Plus BV

Stationsplein 45 | Unit A4.002
3013 AK Rotterdam
KVK: 30185547

Contactgegevens

E-mail address:
sales@salesplus.nl

085-4015717