Neem contact met ons op

085 40 15 717

Stuur ons een e-mail!

Contactgegevens:

Bericht:

Uw bericht is succesvol ontvangen Close this notice.

Whitepaper aanvragen

Vul je gegevens in

Schrijf mij in voor de nieuwsbrief

Maak een keuze uit onze whitepapers

Aan tafel bij de prospect

Winstgevende acquisitie: 10 tips!

Whitepaper marketing

Zodra je het whitepaper hebt aangevraagd kom je op een overzichtspagina waar je de verschillende whitepapers direct kunt downloaden door op de link te klikken. Veel leesplezier!

Je aanvraag is succesvol verwerkt Close this notice.

Vul je gegevens in

Je aanvraag is succesvol verwerkt Close this notice.
3 jaar ago · by · Reacties uitgeschakeld voor De schokkende waarheid over telemarketing

De schokkende waarheid over telemarketing

De woorden telemarketing en callcenter roepen bij mensen vaak meteen een gevoel van irritatie en afweer op. Desondanks is telemarketing een effectieve verkoopwijze. Sales Plus zet graag de feiten over telefonische acquisitie voor u op een rijtje.

Imago van telemarketing

Hoe effectief telemarketing ook is, het imago ervan laat nogal eens te wensen over. Vanuit de maatschappij heerst er het beeld van ongeïnteresseerde en ongeschoolde callcentermedewerkers. Zij stellen standaardvragen volgens een script en geven een gevoel van agressieve verkoop.

Bel me niet!

Het in 2009 opgerichte bel-me-niet-register is daar een goed voorbeeld van. Koud bellen lijkt niet meer van deze tijd. Uit onderzoek van enkele jaren geleden bleek al dat 88% van de marketeers vond dat er verandering nodig is in de gesprekken. Een betere kwaliteit van de gesprekken en een hoger niveau van medewerkers waren veelgenoemde aandachtspunten. Een persoonlijkere aanpak zou de irritatie bij potentiële klanten kunnen verminderen.

Krachtig medium

Dankzij de opkomst van het internet en digitale media zijn er vele manieren bij gekomen om met prospects in contact te komen. Denk bijvoorbeeld aan social media. Ook zoeken potentiële klanten zich veel meer zelf een weg door al het aanbod. Toch blijft de telefoon een machtig medium om omzet te genereren. Telemarketing is een rendabele en directe manier om in contact te komen met de juiste doelgroep.

Doelgroep

Ook is het goed te gebruiken voor doelgroeponderzoek omdat je de behoeften van de prospects kunt achterhalen. Timing en aanpak is hierin zeer belangrijk. B2B vergt bijvoorbeeld een andere aanpak dan B2C. Dat komt door de langere en minder directe oriëntatie- en beslissingsfase waarbij je vaak met meerdere personen te maken hebt.

De aanpak van Sales Plus

Sales Plus gelooft in een betrokken, inhoudelijke en persoonlijke aanpak. Wij werken niet met scripts, maar communiceren op gelijkwaardig niveau met uw klant. Dit houdt in dat wij met zeer ervaren medewerkers werken die goed voorbereid aan de slag gaan. Wij komen goed beslagen ten ijs en verdiepen ons in uw branche. Voordat we de dialoog met de potentiële klant aangaan gaan wij met u in gesprek over uw bedrijf, doelen en wensen.

Wij vertegenwoordigen uw bedrijf alsof wij deel uitmaken van uw team. Zo krijgt u meer kwalitatieve afspraken in uw agenda. En dát is de schokkende waarheid!

Wilt u meer informatie over onze aanpak?

Meer weten, neem dan vrijblijvend contact met ons op! Wij helpen u graag met het verschil te maken, bij uw huidige en nieuwe klanten!

Bedrijfsgegevens

Sales Plus BV

Stationsplein 45 | Unit A4.002
3013 AK Rotterdam
KVK: 30185547

Contactgegevens

E-mail address:
sales@salesplus.nl

085-4015717